Reklamace

Vyskytnou-li se v průběhu záruční doby na dodaném zboží vady, máte jako zákazník právo tyto vady reklamovat.

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

  1. Nejdříve nás prosím o reklamaci informujte, můžete psát na e-mail info@pastelldecor.cz nebo volat +420 724 710 157

  2. Stáhněte si Formulář pro uplatnění reklamace, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím na naši adresu Lenka Patková, Hodslavice 252, 742 71. Reklamované zboží zabalte tak, aby nemohlo dojít k dalšímu poškození nebo jinému znehodnocení.

 

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude Vaše reklamace oprávněná, budou Vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny. Je nutné nám dodat doklad o zaplacení přepravy. Nepřebíráme reklamované zboží zaslané na dobírku.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.