Časté otázky

 

POKUD SI DNES OBJEDNÁM, KDY MI ZÁSILKA DORAZÍ?

Výrobky s označením "Skladem" odesílám do druhého pracovního dne. Může se stát, že objednávku stihnu odeslat ještě v den přijetí objednávky. Výrobky s označením "Na dotaz", "Na objednávku" nebo pokud si přejete zhotovit např. plenkový dort na přání, tak tam je doba odeslání závislá na domluvě.

Pokud si zvolíte způsob doručení prostřednictvím GLS, tak je doba doručení pouze 1 pracovní den. 

Pokud si zvolíte způsob doručení na výdejnu Zásilkovny, tak je doba doručení 1 až 2 pracovní dny. 

PŘÍKLAD: Objednávku odešlete v pondělí, v úterý jí předám dopravci, GLS Vám balík doručí ve středu, Zásilkovna ve středu nebo ve čtvrtek. 

Mohu Vám garantovat, kdy zásilku odešlu, ale už se nemohu zaručit za dopravce. Tyto uvedené lhůty dodání fungují v 99 % procentech, zřídkakdy se stane, že se zásilka doručí o den později. 

Pokud zvolíte způsob platby převodem, tak objednávku odesílám až po připsání částky na účet.

Pokud na objednávku pospícháte a chcete objednávku doručit do druhého pracovního dne, tak mi prosím zavolejte na telefon +420 733 218 591 a já Vám sdělím, zda je to možné, že stihnu objednávku odeslat v den jejího přijetí. 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.